Trening za treking

Evolucija je učinila svoje. Nekada davno za čovjeka je bilo normalno da satima hoda ovozemaljskim bespućima i lovi. Čovjek je tada savladavao uzvisine i nizine, bio je cijeli dan na nogama bez većih problema. Danas nemamo takav slučaj. Velika većina nas živi u gradu, navikli smo na betonske podloge, slabo se krećemo. Zato nam je za treking potrebna priprema, potrebno je trenirati i nekoliko mjeseci prije naše prve treking avanture. Uspjeh neće doći preko noći i potrebno je početi trenirati, po mogućnosti odmah, ne sutra ili u ponedjeljak.

Za vas smo pripremili šestomjesečni plan treninga. Vjerujemo da ćete, ukoliko se budete pridržavali plana, postati vrstan trkač. Postavljene ciljeve odrađivat ćete sa lakoćom a i upala mišića bit će blaža nakon prvog trekinga.

U prvom i drugom mjesecu radite na općoj kondiciji tri puta tjedno. U obzir dolazi vožnja bicikla, trčkaranje ili plivanje, ukoliko imate gdje. Neka trenriding a bikeing bude intenzivniji s vremenom i neka traje minimalno 30 minuta u komadu. U trećem mjesecu ponavljajte treninge od prije, tri puta po 30 minuta u tjednu a za vikend bi bilo dobro da hodate što više, sve skupa u tjednu ne manje od 10 kilometara. U četvrtom mjesecu više ne trenirajte 30 minuta. Podignite granicu na 60 minuta i tjedno hodajte najmanje 35 kilometara, slobodno i više ako se dobro osjećate. U petom mjesecu prestanite koristiti automobil i javni prijevoz, hodajte što više. Trebate hodati minimalno 5 sati tjedno i trenirati 4 sata tjedno, ne manje od 50 kilometara na tjednoj razini. U šestom mjesecu bi bilo dobro da hodate minimalno 1 sat dnevno. Vikendima se ispraznite, uzmite ture od 5 do 6 sati i probajte se iscrpiti do krajnjih granica. Ukoliko se budete pridržavali ovih savjeta sigurno će vaša prva dionica biti lakša. Vaša pratnja će ostati iznenađena količinom vaše kondicije. Pričajte sa pratnjom o vašem treningu, prenesite svoja iskustva!